ännu en arbetsvecka över..

fredag idag..så de blev bara jobb till ett i dag, å rast mellan elva och tolv :) fick betalt för hela dan iaf..så de var ju bra! efter jobbet gick jag till bengans på drottninggatan å köpte lite skivor. de blev fem stycken den här gången. in flames nya å clayman med in flames eftersom dom har signering där i morrn. kanske köper dom jag inte har också så man får alla signerade :P (bilder kommer)
sen drog jag hem...lyssnade på lite nya skivor i nya stereon, för att sedan åka till mässan å köra ett avplock mellan fem och sex. nu ska jag steka två hamburgers å göra lite pommes så man får nått i magen.

fortfarande grymt vårväder så har varit på riktigt bra humör i några dagar nu!! får se hur länge de håller i sej...skulle ju kanske bli snö nästa vecka






hellacopters - i´m in the band

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0