fungerande stereo!!

bytte förstärkaren till cd-spelaren idag eftersom den jag fick med postem i fredas inte funkade på rätt sätt. det brummade bara är man satte på den.
jobbade över till fem så de blev lite stressigt! tog bussen från sabbatsbergs sjukhus där jag jobbat nu i veckan till centralen. skyndade mej ner till förvaringsboxarna jag hade förstärkaren i säkert förvar. jäklar vad folk de va på drottninggatan när jag skulle upp för den. väl inne hos "ljudmakarn" tyckte killen som hjälpte mej att dom skulle skicka iväg förstärkaren på lagning, men då tyckte den andra att jag skulle han en ny eftersom jag nyss fått den. så då kunde jag åka hem med pendeln. när jag kom hem började jag sladda i hop förstärkaren med högtalarna och kollade om det fortfarande brummade...men de gjorde den inte så då blev jag glad å kopplade in cd-spelaren också, å drog på en skiva!! skönt att kunna göra de igen :D

upptäckte nyss att mina arbetsbyxor skaver väldigt mycket...inget hår på knäna eller vaderna har jag ju haft så ett tag nu, men så kände jag att håret på låren ovanför knäna var borta :( kan snart lika gärna börja raka benen

hörde på radion att anders i broder daniel är död...läste runt lite på internet nu när jag kom hem. de flesta säger att han tagit livet av sig! men varför!?




broder daniel - when we were winning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0