ledig helg

första dagen idag som inte innehöll en massa övertid..en massa jobb lite här å där har de varit. bland annat lidingöloppet, stockholm open å en massa jobb på mässorna i älvsjö, nacka å kista. på sthlm open var ja väldigt nära att köra över thomas johansson (tennisproffset) med en pall med mattor på cirka 300 kg...hade ju varit fint :)

så därför var de ett tag sen jag var här. har inte haft tid med något annat än att jobbat, ätit och sovit i nästan två veckor. men nu blir de en ledig helg för min del. ska bli nice :D de blir ett besök till borlänge å lämna bilen på lagning för den gick ju inte igenom besiktningen för några veckor sedan. sen får vi se om de händer nått annat spännande där uppe, men de tror jag inte. apropå spännande saker cirkulerade en polishelikopter med tänd strålkastare runt mitt hus i nästan en timme för nån kväll sen. ganska störande ljud men lite spännande iaf.

hatar verkligen hösten!! mörkt, kallt, is på bilrutorna å mycke jobb. å snart blir de vinter, ännu kallare å mörkare. en resa skulle ju inte sitta fel just nu. ska försöka hitta på nått trevligt resmål..

nej nu måste jag packa lite å sen sova...






clash - (white man) in hammersmith palais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0