på torsdag smäller de!!

hej igen!!
idag va den en riktig snubbeldag på jobbet. höll på att slå ihjäl mej vid ett flertal tillfällen.
jag har fortfande sår över (hela) händerna efter allt slit å släp på jobbet. de spelar ingen roll hur mycket helosan man slänger på..de blir ju bara fett å klibbigt. å ryggen är stel som hos en gammal gubbe. måste börja stetcha den..annars kommer jag att få gubbrygg, å gå å gnälla att de var bättre förr, innan jag ens fyllt 25.

på torsdag, på torsdag, på torsdag....på torsdag blir de smällare å fyrverkerier utav bara den!!! för då bär de av till annexet å in flames-konsert!!! utsålt sedan länge men man va ju ute i god tid i somras :D ska försöka stå längst fram å ta grymma bilder...bilder kommer.

idag köpte jag en fin vit skjorta till fredagens maskerad..de ska ju också bli skoj :)


slänger upp lite bilder från konserten för lite mer än en vecka sen..skitbra va de!!


                   


nu blir de lite rostade mackor å en film.



in flames - my sweet shadow


 


Kommentarer
Postat av: CC

haha, jag ser ju galen ut och du ser bitter ut :D

vi som hade så skojigt :D

2008-10-28 @ 20:17:24
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: holst

hehe..tycker båda ser ut att vara ganska crazy!

2008-10-29 @ 01:13:29
URL: http://backindenim.blogg.se/
Postat av: CC

vi är två crazy pojkar :D

2008-10-31 @ 13:21:59
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0