återupptagning av lite ritande..

hade migrän hela arbetsdagen i dag. fan va jobbigt de va!! inte blev de bättre av att solen sken som en atombombsexplotion när man skulle köra från kistamässan till älvsjö. klantigt att inte ta med värktabletter i morse fast jag vaknade med sprängade huvudvärk.. men men, fick sluta lite tidigare så jag kunde åka hem å knapra tabletter.

har under kvällen skissat lite på (kommande) tatueringar igen. vet inte om jag vill ha alla idér, men ett par av dom ska bli av iaf!!



började med lite bakpapper (som jag undrar varför jag har hemma)


se blev att kopiera bakpapperet..



nästan färdig..



färdig..



ungefär så är de tänkt..



en inte riktigt lika bra skiss..



kalle anka är död..



något, men vet inte vad!?








in flames - egonomic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0