vad ska vi äta idag då?

jaha, då sitter man här igen å ska försöka hitta på nått att skriva om.

kan väl börja med att fråga efter goda maträtter som är enkla och inte allt för dyra..för i min hjärna står de still, så de blir nog favorit i repris idag dvs korv å mackisar :)

varit i nynäs å jobbat i en vecka nu. riktigt kallt är de då!! har börjat frysa så jäkla mycket om fingrarna på sistonde...kör med dubbla innervantar men ändå så dommnar fingertopparna bort. men i morrn blir de inte jobb på raffet. får se vad de blir..för jag skulle vara vid mässan 06.20. blir nog att åka iväg på nått spännande jobb :S


dagen på jobbet: marcus kunde (som vanligt) inte hålla sig borta från isen, när hans isfetischism sa till honom att gå lös med hammaren, han blev sen helt slut och somnade vid ratten, å på rast är de alltid lika muntert :)
                                   

skulle behöva lön nu känner jag..de börjar bli allt lättare i plånboken. så de blir inte blge den här helgen som jag hade tänkt. men ska ju upp nästa helg.

nu ska jag laga till lite mat då... å så kom gärna med lite tips till en gastronom som jag 





ramones - everytime I eat vegetables it makes me think of you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köttbullar och mackisar.

Hemmagjorda:)

2009-02-19 @ 16:49:41
URL: http://frejalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0